Programiranje - klase i objekti

Cena: 990 din
700 din

Knjiga je namenjena svima koje interesuje objektno orijentisano programiranje, razvoj klasa i rad sa objektima u kreiranju aplikacija. Neophodno je bar osnovno poznavanje programiranja da bi mogao da se prati sadržaj knjige. Svi primeri su urađeni u programskom jeziku C#.

Knjigu mogu da koriste i profesori i učenici kao priručnik za predmete čiji program pokriva razvoj klasa, kao što su:
Programiranje i programski jezici u trećem razredu Računarske gim­­­­­na­­­­­zije,
Programiranje i programski jezici u trećem razredu Matematičke gimnazije,
Objektno orijentisano programiranje u trećem razredu gimnazije za učenike sa posebnim sposobnostima za računarstvo i informatiku,
Programiranje u trećem i četvrtom razredu profila Elektrotehničar informacionih tehnologija i Programiranje u četvrtom razredu profila Elektrotehničar računara u elektrotehničkim školama.

Sve teme su obrađene isključivo kroz mnoštvo praktičnih primera kreiranih alikacija čiji je kompletan kod izložen u tekstu. Primeri uglavnom prikazuju definiciju neke klase, nakon čega slede jedna ili više aplikacija u kojima se koriste objekti napisane klase.